the bitch is back..

Jahopp, då var man tillbaka här. Känns lite knasigt att komma tillbaka till en blogg man inte skrivit i på jätte länge men jag tänkte att detta kunde vara skoj eftersom att jag planerar att springa Vårruset den 6/5 i Halmstad med några kompisar och sen så har vi ett skollopp och en orientering i skolan som jag planerar att ställa upp i och då måste man ju vara i form sen själv klart så måste man ju vara i form till Beachen -08 sne så är det så att till hösten så börjar jag gymnasiet i helsingborg och det betyder en helt ny start och massor utav nya "första intryck" och jag tänker vara så galet snygg då! Så var säger ni? Några kilo lättare till sommaren? EH JA!

-Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0