Joggning

Träningstyp: Konditionsträning
Tid: 30 min ( blev 25 i mitt fall )

Jag känner mej jätte duktig för jag gick ut och joggade direkt när jag vaknade( jag vaknade dock inte förens halv tolv men ändå ). Jag har hört att man förbränner mer om man tränar innan frukosten så det gjorde jag. Men jag och jogga går inte riktigt ihop och jag fattar inte riktigt hur man joggar snabbt och långsamt, för mej finns det bara jogga, gå och springa så de fick bli så.. Därför blev det väldigt jobbigt enligt lata mej och det skrev jag också som komentar efter träningen på made in lumpen. som svar av min förprogramerade PT ( personal trainer ) Jennie fick jag det som står där nere brevid bilden på henne. HAHA så klen jag är. Men men. Efter att ag kommit hem tagit en dusch och tatt på mej rena och sköna kläder så gjorde jag frukost. En jätte god Jordgubbssmoothie som jag skriver recept till lite senare. Jag har nämligen börjat på en diet av doktor Ian K Smith som  heter Fat Smash Diet. Den finns med i AmeliaVikt och Hälsa som finns i butik just nu. Så ju st nu håller jag på med detox oxh äter nästan bara frukt och grönsaker.. skriver mer om det senare med!

-Sara
image2

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur bockar man för en dag? O_o jag förstår inte..

2007-06-25 @ 21:53:51
URL: http://confessions.blogg.se
Postat av: Sara

Var har du hittat det där bra träningsschemat??:)
ha en bra dag:)

2007-07-09 @ 11:30:51
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0