Jag har hoppat som en kanin upp och ner..

Träningstyp: Styrketräning
Tid: 30 min ( 40 i mitt fall, haha)

ÅÅH herre gud. Jag har tränat framför datan! Idag har jag jobbat hela dagen med att expidera en massa sunkiga bönner.. ( ja jag får skriva så för ingen av dom läser bloggar, kan nog inte ens använda en data !.. Jag är ond ) Bara att jobba ser jag som en enda lång träningslektion för det är jätte jobbigt att bära säckar till gammla tanter som klagar på nageltrång. Lyfta skrot på gymmet kan slänga sej i väggen, att jobba på mitt lilla jobb är the best workout ever ! ajja.. de va ju egentligen mitt jobbiga pass i styrke träning som jag nyss avslutat som jag skulle snacka om.. Jag har hoppat som en kanin upp och ner.. jag har sprungit upp och ner i trappan jag haar.. nej de e ju inte så det heter egentligen.. men de e de man gör ! ajja jag Kanske skriver mer sen nu har jag gjort mej förtjänt av en kall skön dusch!

-Sara


Glömde säga att jag ska ditt ortopeden med mitt knä imorgon.. snacka om att han/hon kommer att bli en smula förbannad över att jag har hoppat upp och ner på mitt rum idag.. men men om jag har tur kommer han säga:
-Ja Sara jag tycker synd om dej, eftersom att du har väntar i tre år på en knäoperation som tar oss på sjukhuset lite mer än en halvtimme så låter vi dej göra den så att du slipper gå runt och ha skiiit ont!

Tack Hej Leverpastej !
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0