Bloggnörden är tillbaka

Efter att ha haft en rad olika bloggar tänker jag nu försöka mej på en fitness blogg, därav namnet, där jag skriver hur jag tränar så att den som vill kan träna med mej, jag ska även försöka attt skriva en matdagbok så ofta jag hinner. I den ska det stå allt jag ätit underdagens lopp.. Missförstå mej inte, jag är inte ute efter att bli anorektiker eller något sånt, jag hade bara tyckt att de hade varit trevligt att bli av med lite extra kärlekshandtag ;)

Därför så har jag blivit medlem på Made in lumpen där jag har laggt upp en träningsdagbok. Skit bra och helt gratis. Därför är det imorgon dags för mitt första pass. Jag ska jogga ! Mer om det imorron för nu ska jag ta mej några timmars sömn.. Jag ska försöka om jag orkar att springa innan frukosten för då är förbrännigen högre.

-Sara


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha det tror jag visst!Natti, natti

2007-06-25 @ 00:35:41
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0